Dünya büyük bir değişim geçirmektedir. Eğitim sistemlerinin öğrencileri herkesin yararına olacak yenilikçi çözümler için işbirliği içinde çalışmaya hazırlaması gerekir. Bu hazırlık, erken çocukluktan orta öğretim sonrası eğitime kadar işbirliğine dayalı bir yaratıcılık kültürünü teşvik etmek anlamına gelmektedir.
Robert Kelly, eğitim uygulamalarında işbirliğine dayalı yaratıcılığın tam olarak neye benzediğini bize göstermektedir. İşbirlikli yaratıcılığın kavramsal yapısını açıklığa kavuşturmakta ve ardından bu yeni eğitim ekosisteminin nasıl kök salacağını araştırmaktadır. Bizi öğretmen eğitimi alanındaki lisansüstü öğrencilerin başarılarının, işbirlikli yaratıcılığa bağlı bir projeye başladıkları ve program hakkında fikirlerini bildirdikleri, kendi hazırladığı programa davet etmektedir.
Robert Kelly
Eğitimci, yazar, sanatçı ve konuşmacı Robert Kelly, işbirliğine dayalı yaratıcılık, yaratıcı gelişim, yenilik için tasarım odaklı düşünme ve dönüşümsel eğitim uygulamaları alanlarında tanınmış lider kişilerden biridir. Werklund Eğitim Fakültesi’ndeki Yenilik için İşbirlikli Yaratıcılık ve Tasarım Düşüncesi (Collaborative Creativity and Design Thinking for Innovation) yüksek lisans programının akademik koordinatörü ve Calgary Üniversitesi'nde doçent olarak görev yapmaktadır. Robert, eğitim uygulamalarında yaratıcılık konusunda sık sık seminerler vermektedir.