Bu kitap, dramayı okulunuzun eğitim programının düzenli ve ayrılmaz bir parçası haline getirmek için çeşitli fikirleri ve 7-11 yaşları için ayrıntılı drama önerileri sunmaktadır. Üniteler, “okuma yazma için drama”, “drama ve tüm eğitim programı”, “drama, film, medya, BIT” ve “gösteri için drama” olmak üzere dört ana başlık çerçevesinde düzenlenmiştir. Ünitelerde pek çok uygulama örneklerine yer verilmiştir. Hemen her bölümde okuma yazma için uygulamalar, bunların eğitim programı ile bağlantıları, gerekli olan araç gereç listesi, öğrenmeye yönelik hedef ve kazanımlar, okula uyarlanacak etkinlikler, öğretme ve öğrenme adımları, yazma ile ilişkisi ve değerlendirme rehberi yer almaktadır.
Yazarların öğretmen ve hizmet içi eğitmeni olarak kendi deneyimlerine dayandırılan bu kitap, okullarında drama uygulamaları yapmak isteyenlere yol gösterecek biçimde yazılmıştır.
Miles Tandy ve Jo Howell, İngiltere’deki Warwickshire Eğitim Geliştirme Hizmeti’nin danışmanlarıdır. Dramayı ve okuryazarlığı geniş bir çerçevede ele alan bu yazarların yayınları arasında İlkokul Sınıflarında Yazarlar Yaratmak (Routledge, 2008) ve Dramaya Başlamak (Routledge, 2008) bulunmaktadır.
İLKÖĞRETİM / DRAMA