ALIŞVERİŞ SEPETİ 0
Sepeti Boşalt
21. Yüzyılda Fen Eğitimi: Sorgulayıcı Öğrenme, Öğretim Tasarımı ve Değerlendirme Yaklaşımları
21. Yüzyılda Fen Eğitimi: Sorgulayıcı Öğrenme, Öğretim Tasarımı ve Değerlendirme Yaklaşımları
ÜRÜN DÖKÜMANI İNDİR

21. Yüzyılda Fen Eğitimi: Sorgulayıcı Öğrenme, Öğretim Tasarımı ve Değerlendirme Yaklaşımları

Yeni Ürün
%15 İndirim
260,00 TL 221,00 TL
Ürün Kodu : 9786255531681
Barkod : 9786255531681
PAYLAŞ :
21. yüzyılda etkili bir fen eğitimi nasıl olmalı? Bu kitap, bu soruya güncel, kuramsal ve uygulamalı bir yanıt sunuyor. “21. Yüzyılda Fen Eğitimi: Sorgulayıcı Öğrenme, Öğretim Tasarımı ve Değerlendirme Yaklaşımları” adlı bu eser; öğretmen adayları, sınıf öğretmenleri, öğretim elemanları ve eğitim araştırmacıları için kapsamlı bir başvuru kaynağı olma niteliği taşıyor.
Kitapta, sorgulama temelli öğretim modelleri, bilimsel süreç becerilerinin kazandırılması, öğrenci merkezli öğretim tasarımları ve çağdaş ölçme-değerlendirme yöntemleri ayrıntılı olarak ele alınıyor. Loxley'in üç aşamalı modeline dayalı kurgu, Türkiye'deki ilkokul fen müfredatıyla uyumlu örneklerle destekleniyor.
Fen öğretiminde yenilik arayan, öğretmen rehberliğini yeniden tanımlamak isteyen ve öğrenci başarısını sorgulama yoluyla artırmayı hedefleyen herkes için bu kitap, güçlü bir yol haritası sunuyor.
21. Yüzyılda Fen Eğitimi: Sorgulayıcı Öğrenme, Öğretim Tasarımı ve Değerlendirme Yaklaşımları 21. Yüzyılda Fen Eğitimi: Sorgulayıcı Öğrenme, Öğretim Tasarımı ve Değerlendirme Yaklaşımları 9786255531681 21. Yüzyılda Fen Eğitimi: Sorgulayıcı Öğrenme, Öğretim Tasarımı ve Değerlendirme Yaklaşımları