Bu kitap, dijital çağın öğrenme dinamiklerine uygun olarak tasarlanmış çevrimiçi yazma ortamı üzerinden ilkokul öğrencilerinin yazma becerilerinin nasıl desteklenebileceğine ilişkin örnek bir uygulama sunmayı amaçlamaktadır. Yazma eğitimi, konu seçiminden başlayarak ortaya konulan çalışmaların değerlendirilmesine kadar öğrencilerin etkin olduğu, öğretmenin rehberlik yaptığı dinamik bir süreci gerektirmektedir. Süreç temelli yazma yaklaşımını temel alan bu çalışma, öğrencilerin yazma öncesi hazırlık, taslak oluşturma, taslağı gözden geçirme, düzeltme ve paylaşma aşamalarını çevrimiçi araçlar aracılığıyla deneyimlemelerine olanak tanımaktadır. Bu deneyimlemede öğrenci, basamaklara ayrılan yazma sürecinde görevlendirerek bu görevin her bölümünde bir süre geçirerek yazma sürecini kişiselleştirme olanağına sahip olmaktadır. Kitapta yer alan etkileşimli uygulama örnekleri, öğretmenlere sınıf içinde ve dışında yazma çalışmaları gerçekleştirirken dijital dünyanın sunduğu olanaklardan nasıl yararlanabileceklerini göstermeyi hedeflemektedir. Bu yönüyle eserin, sınıf öğretmenleri, Türkçe öğretmenleri, öğretmen adayları, araştırmacılar ve geleceğin öğrenme ortamlarını bugünden tasarlamak isteyen herkes için bir rehber olması dileklerimizle…