Anaokulundan Ortaokula Öğrenciler için Araştırmaya Dayalı 50 Strateji Okuryazarlık Gelişiminin Desteklenmesi

35.00 TL
- +
Açıklama Özellikler Yorumlar (0)

Anaokulundan Ortaokula Öğretmenler için Tasarlanmış Araştırmaya Dayalı 50 Strateji

Okuma yazma öğretimi ve öğrenimi için belirlenen 10 alan temelinde -fonemik farkındalık, ses bilimi, akıcı okuma, kelime dağarcığı, hikâye anlama, bilgilendirici metni anlama, anlamak için sorgulama, anlamak için tartışma, öyküleyici yazma, müfredat ve yazma- yetkin düzeyde okur ve yazar gelişimini sağlama amacıyla bu pratik kitapta 50 öğretim stratejisi sade ve anlaşılır bir şekilde yazılarak adım adım ilerleyen bir yöntemle sunulmuştur.

Temel Özellikler

  • Araştırmaya Dayalı Etkili Okuryazarlık Stratejileri: Her bölümün giriş kısmı temel okuryazarlık alanı ve ilgili stratejiler ile ilgili teori ve araştırmaları içeren tartışma kısmı ile başlamaktadır. 
  • Okuryazarlık ve Teknoloji: Dijital hikâye anlatımı gibi yeni okuryazarlık alanlarına VII ve IX. bölümlerde yer verilmektedir.
  • Öğretimin Farklılaştırılması: Her bir strateji için İngilizce öğrenenler ve özel gereksinimli öğrencilere yönelik öğretimi farklılaştırma amacıyla öneriler yer almaktadır.
  • Değerlendirme: Her bölümde, öğrencilerin bu alanlardaki performanslarını belirlemek üzere öğretmenlerin kullanımı için sınıf temelli değerlendirme önerileri yer almaktadır.
Kitap Bilgileri
Çeviri Hatice Demir, Pınar Kamalı, Nuri Barış İnce, Duygu Sarmusak Selçuk, Ömer Erbasan, Dr. Öğr. Üyesi Harun Serpil, Dr. Öğr. Üyesi Yahya Han Erbaş, Dr. Nergiz Kardaş İşler, Dr. Fatih Ciğerci,
Baskı Sayısı 1. Baskı
Basım Tarihi Ağustos, 2020
Baskı Yeri Ankara
Ebat 16x24
ISBN 978-605-7523-32-7
Sayfa Sayısı 472

Bu ürün için daha önce yorum yapılmadı.

Yorum yapabilmeniz için giriş yapmanız gerekmektedir.